Polskę wypromują zagraniczni dziennikarze. Jeśli się o nich zadba
Bez względu na wynik sportowy reporterzy opiszą kraj organizujący mistrzostwa tak, jak go zapamiętali. Warto się postarać, by czuli się u nas dobrze
Organizatorzy igrzysk olimpijskich, mundiali czy mistrzostw Europy wydają najpierw ciężkie pieniądze na promocję, potem na przygotowania, a w trakcie tych imprez – na takie przyjęcie kibiców, aby wrócili jako turyści. Akredytowani dziennikarze są traktowani szczególnie. Jeśli będą mieli satysfakcję z pobytu w obcym kraju, to podzielą się nią z czytelnikami, słuchaczami i telewidzami. Dadzą sygnał: warto jechać do tego kraju. Jeśli wyjadą z jakichś powodów niezadowoleni – też o tym poinformują. Sport będzie w tym wypadku bez znaczenia.
W praktyce to wygląda tak: w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta