Odświeżone PZU w rocznicę debiutu
Odświeżone logo PZU ma być przedstawione w drugą rocznicę debiutu spółki na giełdzie, a koszt liftingu wyniesie kilkanaście milionów złotych – dowiedziała się „Rz
Pierwsze notowanie ubezpieczyciela na GPW odbyło się 12 maja 2010 r. W tym roku 12 maja przypada w sobotę, więc odświeżony znak firmowy spółki będzie zapewne zaprezentowany w okolicach tego dnia.
– Cała operacja ma kosztować kilkanaście milionów złotych. W znaku nie będzie rewolucji, dodany zostanie jedynie nowocześniejszy rys, podobnie jak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta