Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet zabiera klientów telewizjom w USA

12 kwietnia 2012 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Rośnie liczba odłączeń od płatnej telewizji
źródło: Rzeczpospolita
Rośnie liczba odłączeń od płatnej telewizji

Prawie milion Amerykanów zrezygnuje w tym roku z abonamentu na rzecz płatnej telewizji – wynika z prognoz

W USA wciąż rośnie liczba ludzi, którzy rezygnują z tradycyjnej telewizji, za którą trzeba płacić, na rzecz wideo w Internecie. Jak wynika z najnowszych danych Convergence Consulting Group, między 2008 i 2011 rokiem z płatnej telewizji zrezygnowało z powodu sieci już 2,6 proc. abonentów płatnej telewizji (czyli 2,65 mln gospodarstw domowych), z czego ponad 1 mln rezygnacji przypadło tylko na ubiegły rok.

W tym roku firma przewiduje, że z płatną telewizją za oceanem pożegna się dalsze 0,93 mln gospodarstw. Głównym powodem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9206

Wydanie: 9206

Spis treści
Zamów abonament