Internet zabiera klientów telewizjom w USA
Prawie milion Amerykanów zrezygnuje w tym roku z abonamentu na rzecz płatnej telewizji – wynika z prognoz
W USA wciąż rośnie liczba ludzi, którzy rezygnują z tradycyjnej telewizji, za którą trzeba płacić, na rzecz wideo w Internecie. Jak wynika z najnowszych danych Convergence Consulting Group, między 2008 i 2011 rokiem z płatnej telewizji zrezygnowało z powodu sieci już 2,6 proc. abonentów płatnej telewizji (czyli 2,65 mln gospodarstw domowych), z czego ponad 1 mln rezygnacji przypadło tylko na ubiegły rok.
W tym roku firma przewiduje, że z płatną telewizją za oceanem pożegna się dalsze 0,93 mln gospodarstw. Głównym powodem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta