Sklep internetowy potrzebuje skutecznej reklamy
Handlowanie w Internecie jest dużo prostsze i tańsze niż otworzenie sklepu stacjonarnego. Osiągnięcie dobrych wyników w takim biznesie zależy jednak od rodzaju i ceny asortymentu oraz sprawnej dostawy
Połowa sukcesu przedsiębiorcy uruchamiającego sklep internetowy zależy od trafnego wyboru branży, w której będzie działał, i znalezienia dobrego źródła zaopatrzenia. Kolejną kwestią jest opracowanie przykuwającego uwagę i funkcjonalnego projektu strony internetowej sklepu i dotarcie z informacją o jego istnieniu do tysięcy osób robiących na co dzień zakupy w Internecie. Sklep musi zostać zorganizowany również tak, aby odpowiadał wymogom prawnym.
Na przedsiębiorcy, który decyduje się na uruchomienie sklepu internetowego, ciążą przede wszystkim obowiązki prawne związane udzieleniem informacji o prowadzonej działalności, zamieszczeniem regulaminu i respektowaniem praw konsumentów kupujących w sieci.
Na stronie sklepu internetowego muszą zawsze znaleźć się dane identyfikacyjne przedsiębiorcy: nazwa, adres siedziby, NIP, REGON, KRS dla spółek handlowych, a w przypadku spółki z o.o. i akcyjnej wysokość kapitału zakładowego.
Odwiedzający stronę muszą również mieć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta