Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sklep internetowy potrzebuje skutecznej reklamy

30 października 2012 | Projekt wakacje | Adam Makowiecki

Handlowanie w Internecie jest dużo prostsze i tańsze niż otworzenie sklepu stacjonarnego. Osiągnięcie dobrych wyników w takim biznesie zależy jednak od rodzaju i ceny asortymentu oraz sprawnej dostawy

Połowa sukcesu przedsiębiorcy uruchamiającego sklep internetowy zależy od trafnego wyboru branży, w której będzie działał, i znalezienia dobrego źródła zaopatrzenia. Kolejną kwestią jest opracowanie przykuwającego uwagę i funkcjonalnego projektu strony internetowej sklepu i dotarcie z informacją o jego istnieniu do tysięcy osób robiących na co dzień zakupy w Internecie. Sklep musi zostać zorganizowany również tak, aby odpowiadał wymogom prawnym.

Na przedsiębiorcy, który decyduje się na uruchomienie sklepu internetowego, ciążą przede wszystkim obowiązki prawne związane udzieleniem informacji o prowadzonej działalności, zamieszczeniem regulaminu i respektowaniem praw konsumentów kupujących w sieci.

Na stronie sklepu internetowego muszą zawsze znaleźć się dane identyfikacyjne przedsiębiorcy: nazwa, adres siedziby, NIP, REGON, KRS dla spółek handlowych, a w przypadku spółki z o.o. i akcyjnej wysokość kapitału zakładowego.

Odwiedzający stronę muszą również mieć...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9374

Wydanie: 9374

Spis treści
Zamów abonament