Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wiedza na temat potrzeb konsumenta jest bezcenna

31 października 2012 | Klient nasz pan

Rozmowa | Rafał Janek, Business Consultancy Director, UNIVERSAL MCCANN

Rz: Dlaczego dla właściciela marki jest tak istotne, aby poznać maksymalnie zbliżony do autentycznego obraz marki widziany oczami klienta?

Rafał Janek: Decyzja o kupnie danego produktu czy usługi wynika ze sposobu postrzegania danej marki przez klienta. Jest zależna od tego, z czym dana marka jest kojarzona. Z jakimi cechami, wartościami i atrybutami. Rzadko się zdarza, by konsument stojący przed wyborem danego produktu czy usługi silił się na pełny przegląd oferty rynkowej i analizę wszystkich za i przeciw. Wybiera drogę na skróty. Idzie do sklepu i przebiera między znanymi dżemami i jogurtami. Podobnie zachowuje się przy zakupie samochodu, wybierając najczęściej między zaledwie kilkoma ulubionymi markami. Drogi na skróty wybierane są w oparciu o to, z czym kojarzy się dany produkt, dana marka. To pewnego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9375

Wydanie: 9375

Spis treści
Zamów abonament