Wiedza na temat potrzeb konsumenta jest bezcenna
Rozmowa | Rafał Janek, Business Consultancy Director, UNIVERSAL MCCANN
Rz: Dlaczego dla właściciela marki jest tak istotne, aby poznać maksymalnie zbliżony do autentycznego obraz marki widziany oczami klienta?
Rafał Janek: Decyzja o kupnie danego produktu czy usługi wynika ze sposobu postrzegania danej marki przez klienta. Jest zależna od tego, z czym dana marka jest kojarzona. Z jakimi cechami, wartościami i atrybutami. Rzadko się zdarza, by konsument stojący przed wyborem danego produktu czy usługi silił się na pełny przegląd oferty rynkowej i analizę wszystkich za i przeciw. Wybiera drogę na skróty. Idzie do sklepu i przebiera między znanymi dżemami i jogurtami. Podobnie zachowuje się przy zakupie samochodu, wybierając najczęściej między zaledwie kilkoma ulubionymi markami. Drogi na skróty wybierane są w oparciu o to, z czym kojarzy się dany produkt, dana marka. To pewnego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta