Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Louis Vuitton już w Polsce

31 października 2012 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Nowojorski butik jest jednym  z flagowych salonów marki na świecie
autor zdjęcia: Kathy Willens
źródło: AP
Nowojorski butik jest jednym z flagowych salonów marki na świecie
Ameryka Południowa to perspektywiczny rynek; na zdjęciu sklep w Buenos Aires
autor zdjęcia: Natacha Pisarenko
źródło: AP
Ameryka Południowa to perspektywiczny rynek; na zdjęciu sklep w Buenos Aires
Europejskie sklepy LV, jak ten w Rzymie, zarabiają głównie na turystach
źródło: AFP
Europejskie sklepy LV, jak ten w Rzymie, zarabiają głównie na turystach
Bernard Arnault ma opinię bezwględnego biznesmena
autor zdjęcia: Thibault Camus
źródło: AP
Bernard Arnault ma opinię bezwględnego biznesmena

Pierwszy butik marki już wkrótce będzie otwarty w warszawskim domu towarowym Vitkac – dowiedziała się „Rz”. Nasz rynek zaczyna się liczyć na świecie

Potwierdzają się tym samym informacje „Rz": o planowanym otwarciu sklepu właśnie w tej lokalizacji pisaliśmy już kilkakrotnie. Jednak zarówno przedstawiciele polskiej strony, jak i francuskiej centrali marki. konsekwentnie dementowali te informacje.

– Bez komentarza – mówi Arkadiusz Likus, zarządzający domem towarowym vitkAc przy ul. Brackiej w Warszawie. Z kolei biuro prasowe koncernu LVMH, do którego należy marka, nie odpowiedziało na nasze pytania.

Jednak otwarcie sklepu jest już przesądzone. W Krajowym Rejestrze Sądowym została już zarejestrowana spółka Louis Vuitton Polska. Lokal, prawdopodobnie o powierzchni ok. 500 mkw., jest dla marki zarezerwowany już od otwarcia domu towarowego vitkAc przed rokiem. Będzie miał dwa poziomy – na jednym będą sprzedawane akcesoria – zwłaszcza torby – z którymi marka jest najmocniej kojarzona, a na drugim odzież.

Louis Vuitton to także jedna z niewielu marek, które konsekwentnie całą bazę produkcyjną mają w Europie i nie zlecają jej do Azji. Firma nie organizuje także wyprzedaży, a niektóre kolekcje w niemal niezmienionym kształcie produkowane są od kilkudziesięciu lat.

Czy konsumentów nie zniechęcą ceny? Fanki za nawet najprostsze torby...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9375

Wydanie: 9375

Spis treści
Zamów abonament