Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trzy kroki do sukcesu

31 października 2012 | Klient nasz pan

Spada aktywność subskrybentów? Spróbuj pobudzić ich do działania! Wystartowaliśmy z kampanią, ale coś jednak wciąż nie gra. Co robić?

Zróbmy szybkie podsumowanie. Formularz zapisu na stronie internetowej, blogu lub Facebooku? Jest. Subskrybenci się zapisują i nasza lista mailingowa rośnie w oczach? Tak. Pierwszy newsletter wysłany? Tak. Kolejne również? Tak. A jak z efektywnością? Wskaźnik otwartych wiadomości i kliknięć na zadowalającym poziomie?

I tu zaczyna się problem, bowiem subskrybenci, mimo że zapisali się do kampanii, nie wykazują zainteresowania wysłanymi newsletterami. – Wtedy zaczynamy się zastanawiać, co robimy źle, skoro nasze newslettery nie przykuwają uwagi odbiorców – mówi Piotr Krupa z Implix, firmy specjalizującej się w e-mail marketingu. – Jednak zanim zaczniemy analizować treść i tematykę naszych wiadomości, zalecane są trzy kroki, które pomogą pobudzić aktywność odbiorców w wysyłanych przez nas...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9375

Wydanie: 9375

Spis treści
Zamów abonament