Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pomagają poznać myśli klientów

31 października 2012 | Klient nasz pan

Czy nowy produkt spodoba się klientom, dlaczego konkurencja ma lepsze wyniki? Na takie m.in. pytania dają odpowiedzi badania marketingowe. Będą coraz dokładniejsze, a bez nich ciężko będzie utrzymać się na rynku – twierdzą specjaliści.

W pierwszej połowie maja największa polska firma ubezpieczeniowa PZU zaprezentowała swoje nowe logo. Odświeżenie marki to był jeden z największych projektów marketingowych prowadzonych w tym roku. – Jest firmą nastawioną na budowanie satysfakcji klientów. Wdrażając jakiekolwiek zmiany w procesie obsługi klientów, likwidacji szkód czy projektując działania marketingowe zawsze staramy się uwzględnić perspektywę konsumenta – mówi Maciej Buczkowski z biura prasowego PZU. Dodaje, że jednym z podstawowych źródeł wiedzy o satysfakcji i zadowoleniu klienta są dla firmy badania marketingowe. – Prowadzimy zarówno...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9375

Wydanie: 9375

Spis treści
Zamów abonament