Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Globalny dylemat Audi

26 lipca 2013 | Ekonomia | The Wall Street Journal
Audi w I półroczu 2013 r. sprzedało 780 tys. pojazdów.
źródło: materiały prasowe
Audi w I półroczu 2013 r. sprzedało 780 tys. pojazdów.

Rośnie znaczenie zagranicznych fabryk koncernu. Ale czy nie odbije się to na jakości aut.

Presja gospodarcza zmusza Audi do ekspansji poza rodzimy rynek, ale jednocześnie sprzedaż koncernu związana jest z opinią osolidnie wykonywanych niemieckich produktach. Z tego powodu Audi nie chce przenosić zbyt dużej części produkcji poza Niemcy.

W ostatnich latach firma zainwestowała miliardy euro w rozszerzenie swojej produkcji i obecności na rynkach globalnych, ponieważ kulejący popyt w Europie wypycha koncerny motoryzacyjne ze Starego Kontynentu.

Przełom w produkcji

– W nadchodzącym roku po raz pierwszy wyprodukujemy więcej samochodów poza Niemcami niż w kraju – powiedział w wywiadzie prezes Audi Rupert Stadler.

Ekspansję zagraniczną wzmaga nie tylko słabnący popyt...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9597

Wydanie: 9597

Spis treści
Zamów abonament