Woda zdobywa rynek w Polsce
Kolejne lata będą udane dla producentów wód butelkowanych. W 2017 r. wydamy na nie już niemal 6 mld zł.
Upalny początek sierpnia był czasem żniw dla branży napojowej. Najbardziej z wysokich temperatur skorzystali producenci wód mineralnych.
– W całym sierpniu sprzedaż wody może być nawet o 20 proc. wyższa niż w tym samym miesiącu przed rokiem – szacuje Marek Sumiła, dyrektor ds. sprzedaży Żywca-Zdroju, producenta najpopularniejszej wody butelkowanej w Polsce. – Taki wynik może sprawić, że w skali całego roku rynek wody butelkowanej urośnie o niemal 5 proc. W dobie kryzysu, kiedy konsumenci ograniczają wydatki, byłby to bardzo dobry rezultat – dodaje.
Udane lato zrekompensuje branży skutki długiej zimy, przez którą tempo sprzedaży wody wyhamowało nieco w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta