Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Woda mineralna bez reklamy

29 sierpnia 2013 | Druga strona | Michał Płociński
źródło: materiały prasowe

Rozmowa z Tadeuszem Wojtaszkiem, kierownikiem programu „Woda dla zdrowia"

Rz: Właściciele popularnych marek wód nie żałują pieniędzy na reklamę, lecz reklamują głównie wody źródlane. Czym marki tych wód właściwie się różnią między sobą?

Tadeusz Wojtaszek: Wody źródlane to wody niskozmineralizowane. Właściwie więc ciężko tu mówić, by się jakoś specjalnie od siebie różniły, bo wszystkie mają niewielkie ilości składników mineralnych. Marki muszą więc dużo wydać na reklamę, by spośród innych podobnych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9625

Wydanie: 9625

Spis treści
Zamów abonament