Przez komórkę do serca konsumenta
Postęp | Z badania TNS Polska wynika, że w ciągu ostatnich dwóch lat liczba użytkowników smartfonów wzrosła o 1/3.
Smartfon nie jest to już gadżetem, z którego korzystają młodzi ludzie w wieku od 15 do 30 lat, choć w tej grupie liczba posiadaczy tego typu urządzeń jest największa. Wprawdzie wraz z wiekiem udział ten maleje, ale nadal jest znaczący, bo w grupie 40-latków, posiadanie smartfonów deklaruje 52 proc. Polaków.
W Polsce w 2013 roku z aplikacji na smartfony korzystało 46 proc. właścicieli tych telefonów. To wzrost aż o 31 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Dziś większość powstających firm usługowych oferuje możliwość ściągnięcia aplikacji na swój telefon, zacieśniając tym samym kontakt z klientem i ułatwiając mu dostęp do swoich usług. Coraz częściej powstają także firmy, których działalność opiera się tylko i wyłącznie na funkcjonowaniu aplikacji.
To już codzienność
Ściąganie plików z chmury, zamawianie taksówki przez aplikację czy mobilne konto w banku to dla nas już codzienność. Smartfony dają szefom firm wiele możliwości, takich jak chmura i outsourcing usług IT, zarządzanie mobilnością przedsiębiorstwa (urządzenia i aplikacje mobilne), mobilna bankowość, finanse, rozwiązania dla sektora publicznego (E –learning, M–learning i oprogramowanie dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta