Klient chce mieć stałą kontrolę nad usługami
Coraz więcej klientów korzysta z konta za pośrednictwem bankowości mobilnej. – To często kluczowy kanał obsługi dla klienta – przyznaje Ricardo Campo, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Millennium. Dodaje, że dlatego szeroki dostęp do aplikacji oraz długa lista funkcjonalności stanowią obecnie o konkurencyjności banków – zarówno w przypadku klientów indywidualnych, jak i firm.
Millennium udostępnia aplikację mobilną już od 2011 roku. – Nasi klienci mogą się zalogować do aplikacji na prawie wszystkich urządzeniach mobilnych (smarftony, tablety), korzystających z systemów operacyjnych Android, iOS, Windows 8 oraz BlackBerry 10 – wylicza dyrektor Campo. Przyznaje, że klienci mają też dostęp do lekkiej wersji systemu Millenet w każdym telefonie komórkowym, który ma dostęp do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta