Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient chce mieć stałą kontrolę nad usługami

14 marca 2014 | e-Biznes
źródło: 123RF

Coraz więcej klientów korzysta z konta za pośrednictwem bankowości mobilnej. – To często kluczowy kanał obsługi dla klienta – przyznaje Ricardo Campo, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Millennium. Dodaje, że dlatego szeroki dostęp do aplikacji oraz długa lista funkcjonalności stanowią obecnie o konkurencyjności banków – zarówno w przypadku klientów indywidualnych, jak i firm.

Millennium udostępnia aplikację mobilną już od 2011 roku. – Nasi klienci mogą się zalogować do aplikacji na prawie wszystkich urządzeniach mobilnych (smarftony, tablety), korzystających z systemów operacyjnych Android, iOS, Windows 8 oraz BlackBerry 10 – wylicza dyrektor Campo. Przyznaje, że  klienci mają też dostęp do lekkiej wersji systemu Millenet w każdym  telefonie komórkowym, który ma dostęp do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9788

Wydanie: 9788

Spis treści
Zamów abonament