Sprzedaż energii i gazu może być dobrym biznesem
W I kwartale 2014 r. dział handlowy spółki Energia dla Firm potroił sprzedaż w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Z roku na rok znaczą coraz więcej na energetycznym rynku, pokonują własne rekordy. Dla tej firmy nie ma targetów niemożliwych, a klienci zostają z nimi na lata. To rynkowy ewenement.
Energia dla Firm, koncentrując się na segmencie odbiorcy biznesowego, pokazała, że obrót energią i gazem może być bardzo dobrym biznesem. Po czterech latach działalności obsługują ponad 37 tys. punktów poboru energii, a ubiegły rok zamknęli ponad 300-milionowym przychodem. I chociaż świadomość, że możemy zmienić sprzedawcę energii elektrycznej nie jest u nas wiedzą powszechną, a firmy, które chcą na tym zarobić, powstają jak grzyby po deszczu, to Energia dla Firm, praktycznie od początku swojej działalności dynamicznie się rozwija i utrzymuje prym wśród niezależnych sprzedawców energii. W ubiegłym roku w przetargach pokonali gigantów rynku, dając najlepsze oferty zarówno samorządom (np. miasto Radom), dużym przedsiębiorstwom czy... Pałacowi Kultury.
W jaki sposób osiąga się taką pozycję na mocno zdominowanym i wydaje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta