Ostry bój o e-handel
Logistyka | Poczta Polska będzie uruchamiać własne paczkomaty – ustaliła „Rz".
michał duszczyk
Rośnie konkurencja na rynku przesyłek. Towary zamówione w e-sklepach nie tylko są dostarczane przez kurierów, ale coraz częściej można je odebrać osobiście. To najnowszy trend – według badań firmy CubeResearch z takiej opcji korzysta już 70 proc. kupujących w sieci. Na razie ten segment rynku e-commerce zagospodarowała firma InPost, która stawia paczkomaty. Spółka nie może jednak spać spokojnie. O paczkomatach poważnie myślą bowiem giganci – DHL i Amazon oraz Poczta Polska. Do rywalizacji włączyły się też Ruch i Orlen.
Nowa strategia Poczty
Popularność paczkomatów szybko rośnie. Z maszyn możemy odebrać kupiony produkt szybciej niż na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta