Telewizja doceniła seniorów
Media | Wzorem TVP najważniejszą reklamowo grupę widzów „postarzyły" kanały z grupy ZPR. Inni duzi nadawcy zastanawiają się, czy pójść tym tropem.
magdalena lemańska
Nie tylko TVP sprzedaje już pakiety reklam kierowane do widzów w wieku 16–59 lat zamiast – jak było do niedawna – grupy w wieku 16–49. Na to samo zdecydowały się kanały z Grupy Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe, czyli Eska TV, Polo TV i Fokus TV.
– Wykonaliśmy ten sam ruch co grupa TVP, bo społeczeństwo się starzeje – mówiła Ewa Lampart, szefowa stacji Fokus TV, podając jej cele biznesowe.
Zmiany widełek wiekowych nie wyklucza Grupa TVN.
– Nie będziemy rozszerzać definicji komercyjnej grupy docelowej w tym roku, ale na pewno przyjrzymy się, czy zmiana przeprowadzona przez TVP znajduje odzwierciedlenie w zachowaniu domów mediowych i reklamodawców – mówi „Rz" Tomasz Poźniak, szef działu relacji inwestorskich w TVN. Jak dodaje, jeśli zdaniem klientów TVN poszerzenie definicji pozytywnie wpłynie na ich decyzje reklamowe, firma rozważy taki ruch.
Rewolucji nie planuje biuro reklamy telewizji Polsat. Jak tłumaczył „Rz" Maciej Stec z zarządu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta