Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy z „Wprost” znikną reklamy?

26 czerwca 2014 | Kraj | Marcin Pieńkowski

Po ujawnieniu podsłuchanych rozmów najważniejszych polityków, spółki Skarbu Państwa mogą zrezygnować z promocji 
w tygodniku.

Reklamy spółek Skarbu Państwa stanowią główną część materiałów promocyjnych we „Wprost". W tygodniku regularnie reklamowały się m.in. KGHM, PGNiG, PKN Orlen, PGE czy PLL LOT.

Z informacji „Rz" wynika, że Michał Lisiecki, prezes spółki wydającej „Wprost",  boi się utraty reklam tych spółek. Mówił o tym w kuluarach Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie.

– Wydawca ma świadomość ryzyka i liczy się z tym, iż...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9873

Wydanie: 9873

Spis treści
Zamów abonament