Płatne telewizje tracą tempo w Europie
Media | W tym roku wpływy z opłat od klientów wzrosną zaledwie o 0,6 proc., do nieco ponad 40 mld dol.
magdalena lemańska
Na Starym Kontynencie rynek usług telewizyjnych oferowanych przez kablówki, platformy satelitarne i innych operatorów już się nasycił. W rezultacie, by podnosić średni przychód z abonenta (tzw. ARPU), operatorzy rozszerzają pakiety o dodatkowe funkcje. – To sprawia, że łączne ARPU rośnie, ale jego część odpowiedzialna za usługi telewizyjne się kurczy – podsumowują analitycy Research and Markets w swoim najnowszym raporcie na temat płatnej telewizji w Europie. Ich szacunki potwierdzają dane międzynarodowej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta