Adidas przygotowuje się do sprzedaży marki Reebok
Handel. Marka może zmienić właściciela za 1,7 mld euro, znacznie poniżej ceny, jaką Adidas zapłacił w 2006 r.
Adidas kupił markę Reebok, aby nawiązać walkę o rynek amerykański z firmą Nike. Strategia się nie powiodła – konkurent ma ok. 20 proc. udziału, podczas gdy Reebok wraz z Adidasem z roku na rok tracą i na koniec 2013 r. miały, według Euromonitora, tylko 5,6 proc.
Dlatego firma ma być zainteresowana sprzedaniem Reeboka, który nie dość, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta