Miliard złotych na energetyki możliwy już za trzy lata
Przemysł spożywczy. Firma FoodCare nie powiedziała ostatniego słowa w walce o rosnący rynek energetyków. Dzięki marce Black chce też zwiększyć eksport.
– Inwestycje w kategorię energetyków w perspektywie trzech lat przyniosą nam przychody z tego segmentu na poziomie nawet 300 mln zł rocznie – mówi Wiesław Włodarski, prezes firmy spożywczej FoodCare.
W tym roku tylko przychody ze sprzedaży Blacka, jej flagowej marki napojów pobudzających, mają wynieść ok. 150 mln zł. Łączne obroty powinny sięgnąć ok. 540 mln zł, czyli niemal tyle samo co w 2013 r.
Sprzedaż Blacka, którego twarzą jest były bokser Mike Tyson, mają napędzać innowacyjne produkty. Do sklepów zaczyna...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta