Polskie marki: rozwój wolny, ale konsekwentny
Od 12 lat „Rzeczpospolita" walczy o polskie marki. O takie, które powstały z myślą o Polakach i polskim rynku. Kibicujemy producentom, którzy wierzą, że nasz rynek jest na tyle dojrzały, iż warto inwestować w prestiż, zaufanie i jakość, czyli w te wartości, które składają się na pojęcie „dobra marka".
To niestety nie jest tak oczywiste. Ciągle zbyt wiele polskich firm nie przywiązuje wagi do posiadanych brandów. Konkurują między sobą przede wszystkim ceną, nawet...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta