Powroty na podium i udane debiuty
Najmocniejsze polskie marki w 12 branżowych kategoriach
Ranking mocy, w odróżnieniu od rankingu wartości, nie uwzględnia aspektu wielkości przychodów osiąganych pod marką. Bierze natomiast pod uwagę takie czynniki, jak świadomość i lojalność konsumentów, rozpoznawalność i jakość produktu oraz prestiż związany z marką. Dlatego na czołowych miejscach rankingu mocy królują marki, które znajdują szczególne uznanie w oczach konsumentów, choć nie zawsze są potentatami rynkowymi. Ranking mocy daje więc szansę na zaistnienie mniejszym, niszowym markom, za którymi nie stoi olbrzymi kapitał finansowy, doświadczenie oraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta