Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Moda w sieci zdobywa rynek

01 grudnia 2015 | Marki Polskie 2015
źródło: Rzeczpospolita

Wyróżnienie specjalne „Młodej marki sukcesu" dla Answear.com

Piotr mazurkiewicz

Wyróżnienie specjalne w konkursie „Młoda marka sukcesu" i związana z nim nagroda (warta 50 tys. zł kampania reklamowa ufundowana przez „Rzeczpospolitą") trafia w tym roku do spółki Wearco, właściciela znanego sklepu internetowego Answear.com. To jeden z czołowych sprzedawców ubrań w sieci, który ma w swojej ofercie produkty 200 marek z całego świata. Nie prowadzi jednak wyłącznie e-handlu – jako jeden z nielicznych przedstawicieli sprzedaży elektronicznej ma także sklep stacjonarny.

Powód jest prosty: początkowo niektóre marki nie chciały sprzedawać swoich produktów poprzez Answear.com, z rezerwą podchodząc do internetowej sprzedaży. Między innymi z tego powodu marka pojawiła się także na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10309

Wydanie: 10309

Spis treści
Zamów abonament