Moda w sieci zdobywa rynek
Wyróżnienie specjalne „Młodej marki sukcesu" dla Answear.com
Piotr mazurkiewicz
Wyróżnienie specjalne w konkursie „Młoda marka sukcesu" i związana z nim nagroda (warta 50 tys. zł kampania reklamowa ufundowana przez „Rzeczpospolitą") trafia w tym roku do spółki Wearco, właściciela znanego sklepu internetowego Answear.com. To jeden z czołowych sprzedawców ubrań w sieci, który ma w swojej ofercie produkty 200 marek z całego świata. Nie prowadzi jednak wyłącznie e-handlu – jako jeden z nielicznych przedstawicieli sprzedaży elektronicznej ma także sklep stacjonarny.
Powód jest prosty: początkowo niektóre marki nie chciały sprzedawać swoich produktów poprzez Answear.com, z rezerwą podchodząc do internetowej sprzedaży. Między innymi z tego powodu marka pojawiła się także na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta