Ziaja dodaje sobie mocy nowościami
Marka już po raz piąty zajęła najwyższy stopień podium wśród kosmetyków
Anita Błaszczak
Flagowa marka gdańskiej firmy Ziaja nie tylko piąty rok z rzędu utrzymała tytuł najmocniejszej marki w kategorii kosmetyki i higiena, ale jeszcze powiększyła swoją przewagę nad konkurencją. Jako jedna z niewielu polskich marek kosmetycznych Ziaja w ciągu minionego roku umocniła się i to całkiem sporo, bo o 34 pkt (czyli 7 proc.). To zasługa wzrostu siły marki, która znacząco poprawiła też swój wynik pod względem postrzeganej jakości (o 6 proc.) oraz postrzeganej – w stosunku do ceny – wartości.
Nasze zestawienie dowodzi jednak, że najmocniejsza i jednocześnie najdroższa krajowa marka kosmetyczna, która od początku istnienia konsekwentnie realizuje strategię umiarkowanych cen, uniknęła negatywnych skojarzeń z tanimi produktami słabej jakości. Widać to również pod względem prestiżu, gdzie Ziaja ma jedną z wyższych punktacji w swojej kategorii. Na prestiż i siłę marki wpływa jej aktywność marketingowa, wyraźnie nasilona w ostatnich latach. Markę wspiera też rozwój sieci firmowych placówek Ziaja dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta