Rada Polskich Marek
Kapituła nagrody | Młoda Marka Sukcesu
Zbigniew Jagiełło
Prezes PKO Banku Polskiego
Każdy potrafi zawierać transakcje handlowe, ale trzeba geniuszu, wiary i wytrwałości, by stworzyć markę – mawiał „ojciec reklamy" David Ogilvy. I to właśnie udaje się laureatom konkursu Młoda Marka Sukcesu. Proces budowania silnej marki jest trudny i skomplikowany, ale gdy się powiedzie, przynosi korzyści nie tylko inwestorom, ale całej gospodarce. Zaangażowanie PKO Banku Polskiego w promocję młodych polskich marek jest wyrazem wiary w potencjał krajowego kapitału i rodzimych przedsiębiorców. Ich pomysłowość, wiedza i determinacja są imponujące. Tego dowodem są sukcesy firm, które w ciągu ostatnich lat zyskały laur Młodej Marki Sukcesu.
Dariusz Sapiński
Prezes Grupy Mlekovita
Jestem pełen uznania dla grupy Drosed za wprowadzenie do swojej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta