Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Duże telewizje potwierdzają swą przewagę

01 grudnia 2015 | Marki Polskie 2015
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK | Media i wydawnictwa
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK | Media i wydawnictwa

TVN, Polsat i TVP to najmocniejsze polskie marki na rynku mediów

magdalena lemańska

Chyba nikt nigdy publicznie nie chwalił TVN i jego silnej lokalnej marki na taką skalę jak przejmujący firmę w tym roku amerykański koncern telewizyjny Scripps Networks Interactive. Kupił ją za zawrotną kwotę, bo za prawie 8,8 mld zł (licząc wraz z długami)

O wystawione na sprzedaż kontrolne udziały w TVN rywalizowały największe medialne koncerny Europy i świata (m.in. amerykańskie Time Warner i Discovery oraz niemiecki Bauer), a ostateczny nabywca wciąż nie ustaje w pochwałach dla nabytej stacji. W miarę upływu czasu ramówka stacji z logo TVN będzie pewnie liczyła więcej programów z biblioteki SNI. Nowy właściciel od początku zapewniał, że nawet nie rozważał likwidacji silnej marki, jaką jest TVN. Jak podkreślał w liście do pracowników prezes SNI Ken Lowe, TVN jest silna i rozpoznawalna nawet w Nowym Jorku.

Choć w ostatnich kryzysowych latach na rynku reklamy TVN ostrożnie inwestował w nowe kosztowne produkcje, to umiejętnie odcinał kupony od sprawdzonych formatów, jak...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10309

Wydanie: 10309

Spis treści
Zamów abonament