Największa moc polskich finansów
PKO Bank Polski niezmiennie na najwyższym stopniu podium
Monika Krześniak-sajewicz
PKO Bank Polski jest niezmiennie najcenniejszą marką wśród firm finansowych. Utrzymuje tę pozycję od 2006 roku, a więc od początku obecności marek finansowych w naszym rankingu. Bank skutecznie wzmacnia swój wizerunek przez bardzo dobrze oceniane kampanie reklamowe, przez działania sponsoringowe, patronaty i duże projekty rynkowe.
„Znakiem firmowym" PKO BP są kampanie reklamowe z serii „Organizm", czyli bank z życia wzięty, w bardzo charakterystycznej stylistyce. Jak widać, ich formuła jeszcze się nie wyczerpała i kolejne spoty wykorzystujące związki frazeologiczne i charakterystyczny humor pokazują połączenie życiowych sytuacji z produktami bankowymi. Pomysł opiera się na pokazywaniu sytuacji, z którymi wiążą się konkretne emocje. W tym roku PKO BP wzmacniał także swoją markę poprzez spot wizerunkowo-edukacyjny „Bank w liczbach". Podobnie jak wcześniejszy spot „Jeden Bank. Wiele pasji", miał on zwiększyć zainteresowanie PKO BP jako pracodawcą – zachęcając najlepszych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta