Mocne wejście tegorocznego debiutanta
Komfort jest najsilniejszą marką w szerokiej kategorii handel
Piotr mazurkiewicz
Sprzedająca wykładziny, dywany i panele podłogowe sieć Komfort jest w tym roku najmocniejszą marką w kategorii handel. To także debiut marki w naszym zestawieniu po przerwie, za to od razu na pozycji lidera. Marce zdecydowanie przysłużyła się ostatnia zmiana właściciela oraz konsekwentna budowa profesjonalnego i przyjaznego klientowi wizerunku. Przez kilka lat liderem branży było Allegro, jednak w tym roku autorzy rankingu zdecydowali o nieuwzględnianiu marki. Brak jakichkolwiek danych o wielkości sprzedaży uniemożliwia bowiem wycenę brandu.
Tegoroczny lider Komfort i jego charakterystyczne, czerwone logo jest doskonale znany polskim konsumentom, choć firma nie dysponuje ogromną siecią sprzedaży. (Liczy ona nieco ponad 100 placówek).
Korzenie firmy i jej marki sięgają początku lat 90., ale od tego czasu już kilka razy zmieniała właściciela. W 2007 r. kupił ją fundusz z grupy Enterprise Investors. W tym samym roku firma jako jedna z pierwszych mogła pochwalić się przejęciem zagranicznego konkurenta. Kupiła...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta