Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jubilerskie marki nadal rozdają karty

01 grudnia 2015 | Marki Polskie 2015
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK | Pozostałe produkty niespożywcze
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK | Pozostałe produkty niespożywcze

Stosunkowo niewiele zmian w nabardziej zróżnicowanej kategorii

piotr mazurkiewicz

Kategoria pozostałe produkty niespożywcze od lat wydaje się być odporna na zmiany, przynajmniej jeśli chodzi o ścisłą czołówkę. Liderem jest Apart z wciąż sporą przewagą nad konkurentami w postaci W.Kruk oraz Yes. Nie dość, że cała trójka to marki znanych sieci jubilerskich, to jeszcze wszystkie wywodzą się z Wielkopolski.

Apart w porównaniu z ubiegłoroczną edycją zanotował lekki spadek mocy swojej marki (o 5 pkt), choć nie widać osłabienia jej akcji marketingowych. Firma promuje różne rodzaje biżuterii – wiosną wystartowała młodsza siostra marki, czyli biżuteria online Artelioni.

Lider naszego zestawienia od kilku lat jest dobrze znany z kampanii ze znaną modelką Anją Rubik i jej mężem. Jednak para zdecydowała się na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10309

Wydanie: 10309

Spis treści
Zamów abonament