Jubilerskie marki nadal rozdają karty
Stosunkowo niewiele zmian w nabardziej zróżnicowanej kategorii
piotr mazurkiewicz
Kategoria pozostałe produkty niespożywcze od lat wydaje się być odporna na zmiany, przynajmniej jeśli chodzi o ścisłą czołówkę. Liderem jest Apart z wciąż sporą przewagą nad konkurentami w postaci W.Kruk oraz Yes. Nie dość, że cała trójka to marki znanych sieci jubilerskich, to jeszcze wszystkie wywodzą się z Wielkopolski.
Apart w porównaniu z ubiegłoroczną edycją zanotował lekki spadek mocy swojej marki (o 5 pkt), choć nie widać osłabienia jej akcji marketingowych. Firma promuje różne rodzaje biżuterii – wiosną wystartowała młodsza siostra marki, czyli biżuteria online Artelioni.
Lider naszego zestawienia od kilku lat jest dobrze znany z kampanii ze znaną modelką Anją Rubik i jej mężem. Jednak para zdecydowała się na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta