Chef we własnej kuchni
Winiary wracają na pozycję lidera mocy marek żywności
Beata Drewnowska
Marka Winiary to od wielu lat nieodłączny towarzysz gotujących Polaków. W 2014 roku produkty z tym logo kupowało aż 97 proc. gospodarstw domowych w naszym kraju – wynika z danych firmy badawczej GfK Polonia. Duża rozpoznawalność i duże udziały rynkowe sprawiają, że od lat Winiary są w czołówce najmocniejszych marek spożywczych. W tym roku, po trzech latach przerwy, powróciły na pozycję lidera, detronizując Lubellę.
Strategia marki, której historia zaczęła się ponad 70 lat temu, opiera się na wsparciu Polaków w przygotowywaniu codziennych dań, a także w ich eksperymentach kulinarnych. Z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta