Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Chef we własnej kuchni

01 grudnia 2015 | Marki Polskie 2015
źródło: Rzeczpospolita

Winiary wracają na pozycję lidera mocy marek żywności

Beata Drewnowska

Marka Winiary to od wielu lat nieodłączny towarzysz gotujących Polaków. W 2014 roku produkty z tym logo kupowało aż 97 proc. gospodarstw domowych w naszym kraju – wynika z danych firmy badawczej GfK Polonia. Duża rozpoznawalność i duże udziały rynkowe sprawiają, że od lat Winiary są w czołówce najmocniejszych marek spożywczych. W tym roku, po trzech latach przerwy, powróciły na pozycję lidera, detronizując Lubellę.

Strategia marki, której historia zaczęła się ponad 70 lat temu, opiera się na wsparciu Polaków w przygotowywaniu codziennych dań, a także w ich eksperymentach kulinarnych. Z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10309

Wydanie: 10309

Spis treści
Zamów abonament