Orlen najdroższą marką
Już dziewiąty rok z rzędu logo potentata paliwowego otwiera listę najdroższych marek w Polsce. Jego wartość w porównaniu z zeszłorocznym rankingiem wzrosła do ponad 4,5 mld zł, czyli o prawie 2,6 proc.
Na drugie miejsce wskoczyła marka największej sieci handlowej w Polsce – Biedronka. W czołowej trójce może się pochwalić największym, 11-proc., wzrostem wartości w ciągu roku, do 3,7 mld zł.
Trzeci na liście jest PKO Bank Polski – najdroższa i najmocniejsza...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta