Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Play rośnie i zwiększa dystans do Plusa

01 grudnia 2015 | Marki Polskie 2015
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK | Telekomunikacja
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK | Telekomunikacja

Sposób wykorzystania nowej technologii LTE może budować markę operatora

urszula Zielińska

Nazwy tych dwóch sieci komórkowych różnią niezmiennie dwie litery, ale w rankingu mocy marek „Rzeczpospolitej" dystans między telekomami w ciągu ostatnich 12 miesięcy wzrósł. Trzeci rok z rzędu, dzięki przemyślanemu marketingowi oraz inwestycjom, wygrywa w nim Play.

W tegorocznej edycji rankingu najcenniejszych polskich marek w kategorii telekomunikacja marka Play, należąca do spółki P4, o charakterystycznym fioletowym logo uzyskała 612 punktów za swoją moc. To więcej niż rok temu, gdy zanotowała 591 punktów (mniej niż w 2013 roku).

Plusa, markę Polkomtela (od ponad roku część Grupy Cyfrowy Polsat) od lidera dzieli 80 punktów, a jego sumaryczny tegoroczny wynik jest niższy od uzyskanego w roku ubiegłym. O ile w 2014 roku Plus jeszcze dominował w tabeli pod względem świadomości marki i jej prestiżu, o tyle w tym roku Play nie ma sobie równych bez względu na analizowane kryterium.

Skąd ta zmiana w ocenach wystawianych markom przez konsumentów? Jeśli szukać obiektywnych przesłanek, trzeba zwrócić uwagę na efekty...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10309

Wydanie: 10309

Spis treści
Zamów abonament