Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mleczna droga w świat

01 grudnia 2015 | Marki Polskie 2015
źródło: Rzeczpospolita

Marka nominowana do nagrody

piotr mazurkiewicz

Wśród nominowanych do nagrody znalazła się marka Mami Lac, pod którą poznańska spółka Geo-Poland sprzedaje mleko w proszku dla niemowląt i małych dzieci. Mami Lac znana jest przede wszystkim na zagranicznych rynkach eksportowych, często bardzo egzotycznych, jak: Libia, Katar, Sudan oraz oczywiście Chiny. Tam po aferach ze skażeniem szkodliwymi substancjami mleka w proszku pochodzącego od lokalnych producentów (doszło nawet do zatruć śmiertelnych) Chińczycy postawili na importowane produkty – sprowadzając je samodzielnie bądź przez pośredników.

Geo-Poland podaje, że na poszczególne rynki zagraniczne wchodziło ze swoim produktem przez kilka lat. Tam też firma koncentruje działania promocyjne. Prowadzi ich sporo, inwestując zarówno w standardowe formy reklamy (billboardy, reklamy telewizyjne, ulotki), jak również w akcje związane z charakterem produktu. W przypadku mleka dla dzieci są to m.in.spotkania z lekarzami, konferencje oraz szkolenia dla sprzedawców sklepowych.

Wydanie: 10309

Wydanie: 10309

Spis treści
Zamów abonament