Do zdobycia już tylko Antarkdyda
Marka Tymbark po raz piąty najmocniejsza wśród polskich napojów
Beata Drewnowska
Produkty Tymbarku są już na wszystkich kontynentach poza Antarktydą – mówi Dorota Liszka, rzecznik grupy Maspex Wadowice. – Trafiają do ponad 30 krajów na całym świecie. W tym roku do tej listy dołączyły m.in. Zjednoczone Emiraty Arabskie, Arabia Saudyjska, Malezja i Sri Lanka.
Eksportowe sukcesy lidera tegorocznego rankingu najmocniejszych marek napojowych robią wrażenie. Jednak to nadal krajowy rynek jest tym, gdzie niezmiennie od lat Tymbark odnosi sukcesy i mimo ostrej rywalizacji nie oddaje pola konkurentom. We wrześniu tego roku jego udziały w rynku soków, nektarów i napojów owocowych – bez marek własnych – wyniosły 38,4 proc., licząc sprzedaż w litrach, oraz 35 proc., biorąc pod uwagę jej wartość. To ponad dwa razy więcej niż wynoszą udziały drugiej na rynku marki Hortex, a jednocześnie trzeciej wśród najmocniejszych marek napojowych.
Swoje dobre wyniki i zainteresowanie konsumentów marka wadowickiego potentata spożywczego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta