Google ułatwi walkę z niewłaściwymi reklamami
Internetowy gigant będzie pokazywał wydawcom, czemu zdejmuje niektóre reklamy na ich stronach. Zamierza je teraz blokować w sposób, który nie będzie oznaczał reklamowego paraliżu całych portali.
Nieodpowiednie reklamy lub fakt, że właściwie przygotowane kampanie reklamowe wyświetlają się przy niewłaściwych, naruszających powszechnie szanowane zasady treściach, to problem, z którym Google walczy m.in. na swojej platformie AdSense nie od dzisiaj. Dotychczas jednak jego działania wywoływały często po stronie wydawców internetowych konsternację, gdy w ramach przeciwdziałania nielegalnym lub nieodpowiednim reklamom koncern doprowadzał do zablokowania grup witryn lub całego portalu. – Mamy zasady, które pomagają chronić wydawców przed niewłaściwymi reklamami, np. takimi, których treści mogą być w wybranych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta