Pora na innowacje w sprzedaży aut
Liczą się magiczne wnętrza, wirtualne salony i kompleksowa obsługa przez internet.
Adam woźniak
Rosnąca konkurencja zmusza koncerny motoryzacyjne do szukania sposobów na przyciągnięcie klienta. Liczy się nie tylko samo auto, ale sposób jego prezentacji i sprzedaży. Tradycyjne salony przestają wystarczać. Powstają nowe, które będą wyznaczać przyszłe trendy w obsłudze klientów.
Nowatorskie podejście do prezentacji aut zrealizował w Warszawie Volkswagen. W centrum miasta marka otworzyła w końcu października Volkswagen Home. Nie przypomina tradycyjnego salonu: w nietypowym wystroju wyróżnia się mech na ścianach, drewno na podłodze, rzeźba świetlna. Do dyspozycji gości są kanapy. W ekspozycji wystawiono jedynie trzy modele – Arteona, Golfa GTE oraz mającego polską premierę T-Roca. To nowe auta marki, których linie projektowe i stylistykę widać w konstrukcji ścian pomieszczenia i w oświetleniu.
To na razie jedyny tego typu sposób prezentacji samochodów Volkswagena na świecie. W warszawskim Volkswagen Home, gdzie wystawiane będą najnowsze modele marki, klienci mogą nie tylko obejrzeć auta, ale umówić jazdy testowe, skonfigurować wybraną...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta