Doceniają potrzebę posiadania strony WWW
Sieć | Witryna internetowa to wizytówka firmy. Pomaga przyciągnąć nowych klientów, a co za tym idzie, powiększać przychody. Nie trzeba więc tłumaczyć, jak ten aspekt działalności firm doradztwa podatkowego jest istotny i dlaczego zdecydowaliśmy się po raz kolejny ocenić strony internetowe.
Do tej kategorii naszego rankingu zgłosiło się 46 firm. Wyższa liczba uczestników internetowych zmagań w porównaniu z rokiem poprzednim świadczyć może o rosnącej świadomości doradców w tym zakresie oraz o marketingowej sile rankingu.
Kapituła w składzie: Joanna Parafianowicz, adwokat, redaktor portalu pokojadwokacki.pl; Michał Popiela, Court Watch Polska; Grzegorz Furgał, doradca Krajowej Rady Radców Prawnych; Marcin Tomczak, ekspert w dziedzinie marketingu prawniczego, partner zarządzający w firmie Tomczak Stanisławski Marketing sp. z o.o.; oraz Michał Błazik, szef działu prawo online „Rzeczpospolitej", przepuściła zgłoszone strony przez bardzo gęste sito kryteriów. I została mile zaskoczona. Doradcy wiedzą, o co chodzi w tym biznesie. Ich strony prezentują naprawdę wysoki poziom.
Ogólne założenia metodologii się nie zmieniły w porównaniu z poprzednim rokiem. Zmieniona została natomiast waga zagadnień, które badaliśmy i które decydowały o końcowym wyniku.
Mobile first i RWD
Chyba nikogo nie trzeba przekonywać o tym, jakiego znaczenia w naszym życiu nabrały urządzenia mobilne. Niemal nie rozstajemy się z naszymi smartfonami i sprawdzamy na nich wszystko. Dlatego dostępność stron WWW na tych urządzeniach oraz ich responsywność (responsive web design -RWD), czyli wyświetlanie się dobrze zarówno...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta