Maraton okazji, udawanych promocji i pułapek
Nie tylko online, ale również w stacjonarnych sklepach tłumy ruszyły na zakupy. To dopiero początek prawdziwego festiwalu okazji zakupowych, choć wiele z nich dobrze wygląda tylko w reklamie. piotr mazurkiewicz
Black Week, Black Friday, Cyber Monday, a niedługo później dzień darmowej dostawy i w końcu Boxing Day, czyli start sezonu wyprzedaży. To istny maraton okazji dla klientów. A wszystko rozgrywa się w miesiąc. Tłumy klientów ruszyły na zakupy nie tylko online, ale także w stacjonarnych sklepach – pod warszawskim centrami handlowymi już przed południem w piątek nie było zupełnie miejsc parkingowych.
– W tym czasie na konsumentów czyha wiele pułapek. Jedną z nich jest obniżka cen, która wcale nie jest obniżką. Z badania Dealavo i Deloitte z ubiegłego roku wynika, że w 800 analizowanych sklepach ceny spadły jedynie o 3,5 proc. – mówi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta