Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pobić wszelkimi sposobami

06 marca 1995 | Ekonomia | EZ

Cena sukcesu

Pobić wszelkimi sposobami

Teoretycy zarządzania zastanawiają się często, co sprawia, że niektóre firmy wprowadzają na rynek tylko takie produkty, które odnoszą sukces, a inne wciąż wypuszczają takie, które nie robią furory na rynku. Dlaczego np. niektóre firmy samochodowe od dłuższego czasu produkują kolejne wersje nieudanych samochodów, a amerykański koncern Rubbermaid np. oferujący sprzęt gospodarstwa domowego wciąż zadziwia klientów coraz lepszymi sposobami użytkowania tworzyw sztucznych.

Eksperci ze Szkoły Biznesu Uniwersytetu Harvarda rzucają trochę światła na tajemnicę kreowania nowych produktów. Stwierdzają, że nie jest to kwestia szczęścia czy wysłuchanych modlitw. Umiejętność produkowania towarów, które odnoszą rynkowy sukces może być zaplanowana, a sam proces produkcji odpowiednio zarządzany, tak, jak każda inna część działalności firmy.

Nowy, dobry produkt służy konsolidacji przedsiębiorstwa stając się np. dyżurnym tematem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 421

Spis treści
Zamów abonament