Pobić wszelkimi sposobami
Cena sukcesu
Pobić wszelkimi sposobami
Teoretycy zarządzania zastanawiają się często, co sprawia, że niektóre firmy wprowadzają na rynek tylko takie produkty, które odnoszą sukces, a inne wciąż wypuszczają takie, które nie robią furory na rynku. Dlaczego np. niektóre firmy samochodowe od dłuższego czasu produkują kolejne wersje nieudanych samochodów, a amerykański koncern Rubbermaid np. oferujący sprzęt gospodarstwa domowego wciąż zadziwia klientów coraz lepszymi sposobami użytkowania tworzyw sztucznych.
Eksperci ze Szkoły Biznesu Uniwersytetu Harvarda rzucają trochę światła na tajemnicę kreowania nowych produktów. Stwierdzają, że nie jest to kwestia szczęścia czy wysłuchanych modlitw. Umiejętność produkowania towarów, które odnoszą rynkowy sukces może być zaplanowana, a sam proces produkcji odpowiednio zarządzany, tak, jak każda inna część działalności firmy.
Nowy, dobry produkt służy konsolidacji przedsiębiorstwa stając się np. dyżurnym tematem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta