Najważniejsze są drobne gesty
CHRIS DAFFY : Wiele spółek tylko sądzi, że wie. Nie zdają sobie sprawy, że w ostatnich 5 - 10 latach zmieniły się reguły gry. Ze wszystkich badań wynika, że klient może dziś być w 100 proc. zadowolony z twoich usług czy produktów, a jutro i tak pójdzie do konkurencji. Jego lojalności nie zapewni też uprzejmość pracowników.
Czy jest jakaś magiczna formuła, która pomoże klienta utrzymać?Tak, to jest coś, co mądrzy ludzie określają jako doświadczenia klienta. Doświadczenia związane z pozytywnymi emocjami. To one budują lojalność, na nich więc...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta