Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najważniejsze są drobne gesty

24 kwietnia 2006 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

Najważniejsze są drobne gesty Rozmowa z Chrisem Daffy. Chris Daffy, znany brytyjski ekspert w dziedzinie obsługi klienta (c) PIOTR NOWAK Rz: Chyba wszystkie już firmy wiedzą, że utrzymanie lojalności klienta jest ważne?

CHRIS DAFFY : Wiele spółek tylko sądzi, że wie. Nie zdają sobie sprawy, że w ostatnich 5 - 10 latach zmieniły się reguły gry. Ze wszystkich badań wynika, że klient może dziś być w 100 proc. zadowolony z twoich usług czy produktów, a jutro i tak pójdzie do konkurencji. Jego lojalności nie zapewni też uprzejmość pracowników.

Czy jest jakaś magiczna formuła, która pomoże klienta utrzymać?

Tak, to jest coś, co mądrzy ludzie określają jako doświadczenia klienta. Doświadczenia związane z pozytywnymi emocjami. To one budują lojalność, na nich więc...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3822

Spis treści
Zamów abonament