Lojalni trochę z przymusu
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy o klientów ogłoszeniami w prasie, radiu czy na tablicach reklamy zewnętrznej. Można więc z czystym sumieniem co najmniej podwoić liczbę rynkowych nowości - do ok. dwóch tysięcy. To sporo, choć i tak niewiele w porównaniu z zalewem nowinek na najbardziej rozwiniętych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta