Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lojalni trochę z przymusu

24 kwietnia 2006 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

Lojalni trochę z przymusu Każdego roku pojawiają się na polskim rynku tysiące nowych produktów. Dlatego coraz bardziej liczy się umiejętność utrzymania klienta.

938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy o klientów ogłoszeniami w prasie, radiu czy na tablicach reklamy zewnętrznej. Można więc z czystym sumieniem co najmniej podwoić liczbę rynkowych nowości - do ok. dwóch tysięcy. To sporo, choć i tak niewiele w porównaniu z zalewem nowinek na najbardziej rozwiniętych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3822

Spis treści
Zamów abonament