Kobieta wybiera auto firmowe
Coraz częściej decyzję o wyborze samochodu służbowego podejmują kobiety. To efekt m.in. poprawy jakości aut, które wymagają coraz rzadszych wizyt na stacjach serwisowych.
Na dodatek zwiększają się w Polsce możliwości zlecenia opieki nad parkiem samochodowym zewnętrznym firmom, co w efekcie sprawia, że zakup samochodu ogranicza się do wyboru opcji najkorzystniejszej finansowo dla przedsiębiorstwa. Takie decyzje podejmują działy finansowo-księgowe, a te zazwyczaj zdominowane są przez kobiety.
W ocenie sprzedawców przy wyborach dokonywanych przez kobiety wygląd samochodu ma większe znaczenie niż w przypadku mężczyzn. W jednym z salonów OMC Motors kobieta kupująca do firmy samochody zdecydowała się na nową wersję modeli Focus z silnikami 100 KM, a nie zaoferowane w tej samej cenie auta przed liftingiem, ale za to z silnikami 115 KM, ESP i dodatkowo kompletem opon zimowych.
O większym zainteresowaniu kobiet samochodami danej marki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta