Pół miliarda na szkockie i irlandzkie trunki
Wyborowa kontra Diageo. Polska firma zaczęła walkę o pierwsze miejsce na krajowym rynku whisky. Jego wartość zwiększy się w tym roku o 30 proc.
– Planujemy znaczny wzrost sprzedaży, dzięki czemu oferowanej przez nas marce Ballantine’s Finest uda się odebrać pozycję lidera należącej do firmy Diageo whisky Johnnie Walker Red Label – mówi „Rz” Jan Żytko, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Wyborowej, której właścicielem jest Pernod Ricard. W roku finansowym, który firma zakończy w czerwcu, sprzedaż ballantine’s finest ma się zwiększyć o ok. 50 proc.
Wyborowa daje sobie trzy lata na przesunięcie się z drugiego na pierwsze miejsce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta