Nie biją się o naszych
Awans polskich piłkarzy do finałów tylko trochę ożywił rynek reklamowy. W drużynie brakuje bohaterów
Nawet o Euzebiusza Smolarka nie walczył nikt nowy, tylko przedłużono kontrakty zawarte przed dwoma laty. Polski napastnik jest podobno bardzo wymagający i szuka firm, które nie kłóciłyby się z jego wizerunkiem – jest zatem twarzą Pepsi i Samsunga. – Ebi ma nieszablonową osobowość, która bardzo dobrze się komponuje z naszą marką – mówi Aleksandra Kaszkowiak, Senior Brand Manager Pepsi.
Piłkarz reklamuje także nową linię telewizorów i telefonów komórkowych firmy Samsung. Wysokość kontraktów objęta jest tajemnicą, jednak nieoficjalnie mówi się o minimum 500 tysiącach złotych od jednej firmy.
Na podobną kwotę szacuje się umowę Artura Boruca z miesięcznikiem Futbol.pl. Chociaż bramkarz Celticu Glasgow po każdym meczu w Szkocji i reprezentacji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta