Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ucz się profesjonalnie

28 stycznia 2009 | Życie Warszawy | Monika Leśniewicz

Warszawska Szkoła Reklamy zaprasza do udziału w Tosterze: bezpłatnych, otwartych warsztatach branżowych.

Uczelnia uruchomiła w listopadzie cykl branżowych Warsztatów Otwartych pod wspólną nazwą Toster Workshop WSR, który będzie trwał przez cały rok akademicki 2008/2009.

Warsztaty przeznaczone są zarówno dla słuchaczy szkoły, jak i innych osób interesujących się tworzeniem i produkcją różnorodnych (nie tylko stricte reklamowych) form graficznych, fotograficznych, filmowych oraz z zakresu planowania strategicznego.

Taka tematyka określona jest w związku z czterema specjalizacjami (fotografia, grafika, realizacja obrazu telewizyjnego i filmowego, strategia reklamy), jakie realizowane są w Warszawskiej Szkole Reklamy.

Workshopy prowadzą praktycy – wybitne osobowości twórcze w swoich branżach. Dzielą się doświadczeniami i uczą tego, czego oczekują od swoich przyszłych pracowników, partnerów zawodowych i klientów.Zapisy na zajęcia (wyłącznie przez stronę internetową www.szkolareklamy.pl) polegają na wypełnieniu formularza i zamykane są pięć dni przed datą warsztatu.

Brak okładki

Wydanie: 8228

Spis treści
Zamów abonament