Ucz się profesjonalnie
Warszawska Szkoła Reklamy zaprasza do udziału w Tosterze: bezpłatnych, otwartych warsztatach branżowych.
Uczelnia uruchomiła w listopadzie cykl branżowych Warsztatów Otwartych pod wspólną nazwą Toster Workshop WSR, który będzie trwał przez cały rok akademicki 2008/2009.
Warsztaty przeznaczone są zarówno dla słuchaczy szkoły, jak i innych osób interesujących się tworzeniem i produkcją różnorodnych (nie tylko stricte reklamowych) form graficznych, fotograficznych, filmowych oraz z zakresu planowania strategicznego.
Taka tematyka określona jest w związku z czterema specjalizacjami (fotografia, grafika, realizacja obrazu telewizyjnego i filmowego, strategia reklamy), jakie realizowane są w Warszawskiej Szkole Reklamy.
Workshopy prowadzą praktycy – wybitne osobowości twórcze w swoich branżach. Dzielą się doświadczeniami i uczą tego, czego oczekują od swoich przyszłych pracowników, partnerów zawodowych i klientów.Zapisy na zajęcia (wyłącznie przez stronę internetową www.szkolareklamy.pl) polegają na wypełnieniu formularza i zamykane są pięć dni przed datą warsztatu.