Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

To kolej powinna zabiegać o klienta

05 marca 2009 | Życie Warszawy

Internauci po tekście: „Pociągiem? Głupi jakiś?”

Brak infrastruktury w Warszawie i informacji to postkomunistyczna plaga, i nic się nie zmienia. O bezczelności pracowników miejskich, i nie tylko, służb już nie wspomnę. Taki artykuł powinien każdego Polaka oburzyć, a nie obwinić pasażera, poszkodowanego… Powinien wzbudzić chęć zmiany na lepsze, a nie cynizm.

—władysław

Gdyby w PKP, Kolejach Maz. czy innym bzdecie ktoś myślał, wyciągnęliby wnioski. Schematy na stacjach, różnokolorowe mapki, każdy kierunek innym kolorem. Trzeba tylko chcieć.

—don pedro

To kolej powinna zabiegać o klienta, a nie odwrotnie. A może kolej chce wozić powietrze?

—kazik opara

Brak okładki

Wydanie: 8259

Spis treści
Zamów abonament