Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mały sprzęt kuchenny nadal w modzie

05 marca 2009 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Sprzętu kupujemy coraz  więcej. W dalszym ciągu  jest to niszowy rynek,  ale zyskuje na znaczeniu.
źródło: Rzeczpospolita
Sprzętu kupujemy coraz więcej. W dalszym ciągu jest to niszowy rynek, ale zyskuje na znaczeniu.

W najbliższych latach stale będą rosły wydatki Polaków na ekspresy do kawy, tostery, opiekacze i grille elektryczne – prognozuje firma badawcza Euromonitor International. Do 2012 r. wzrosną one w porównaniu do 2008 r. o ponad 8 proc. i sięgną niemal 38 mln euro.

Zdecydowanym liderem tego rynku w Polsce jest francuska grupa SEB, do której należą takie marki jak Moulinex, Rowenta czy Tefal. Jej udział rynkowy za ubiegły rok wynosi 22,3 proc. Kolejny jest holenderski Philips z 12,6-proc. i polski MPM...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8259

Spis treści
Zamów abonament