Porty dają pieniądze, chcąc przyciągnąć przewoźników
Porty lotnicze zabiegają o przewoźników, fundując reklamy. Do lotnisk, które fundują liniom reklamy nowych połączeń, dołączyło stołeczne Okęcie
Budżety na promocję polskich lotnisk wynoszą od ok. 1 mln do kilku milionów złotych rocznie. Dokładnych kwot nie chcą zdradzić. Do tej pory pieniądze szły głównie na promocję regionu poza granicami kraju. Teraz władze lotnisk reklamują również połączenia i przewoźników. Władze Warszawy przygotowały ofertę zarówno dla nowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta