Kryzysowe premiery
Przegląd tegorocznych premier pokazuje, na jakie produkty firmy najbardziej liczą w dobie spowolnienia gospodarczego
Po tegorocznych premierach wyraźnie widać, że producenci oprogramowania za wszelką cenę starają się reklamować swoje produkty jako tanie, optymalizujące koszty i niewymagające drogich inwestycji infrastrukturalnych. Zdaniem analityków rynku IT z Gartnera i Forrester Research to jeden ze wskaźników kryzysu.
– W czasach spowolnienia gospodarczego klienci stawiają na szybkie wdrożenia i systemy, które w krótkim czasie pozwalają odnieść realne korzyści. Wygrają więc ci, którzy mają do zaoferowania rozwiązania przynoszące szybki zwrot z inwestycji – mówi Grzegorz Rogaliński, prezes zarządu SAP Polska.
Ofertowa karuzela
W ofercie BPSC pojawiła się nowa, piąta wersja systemu Impuls Business Intelligence. Impuls otrzymał nową funkcjonalność obsługi poprzez ekrany dotykowe. Trwają prace nad integracją systemu z aplikacją Finder On-Line. Rozwiązanie to pozwoli na prowadzenie wszelkich działań związanych z racjonalizacją wykorzystania firmowej floty samochodowej z poziomu systemu ERP.
27 mld zł wart był w 2007 r. polski rynek informatyczny według firmy IDC
Sage Symfonia wprowadza nowe wersje systemów Symfonia i Forte, oznaczone jako 2009, oraz nową wersję programu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta