Półtora miliarda dolarów
Wydatki na reklamę w Europie Środkowej
Półtora miliarda dolarów
Blisko półtora miliarda dolarów wydano na reklamę w czterech krajach Europy Środkowej w 1995 roku. Nakłady te nadal będą rosły i osiągną w 1996 roku 1, 68 miliarda USD. Dane te przedstawiła francuska grupa IP, która zajmuje się sprzedażą czasu i przestrzeni reklamowej na naszym kontynencie.
W Czechach największy udział w rynku reklamy miała w 1995 roku prasa (45, 3 proc. ), ale -- jak uważają specjaliści z IP -- w ciągu najbliższych kilku lat utraci swoją pozycję na rzecz telewizji, która przejęła 36, 2 proc. wszystkich wydatków. Reklamodawcy w tym kraju...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta