Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Półtora miliarda dolarów

03 kwietnia 1996 | Media, Internet | KO

Wydatki na reklamę w Europie Środkowej

Półtora miliarda dolarów

Blisko półtora miliarda dolarów wydano na reklamę w czterech krajach Europy Środkowej w 1995 roku. Nakłady te nadal będą rosły i osiągną w 1996 roku 1, 68 miliarda USD. Dane te przedstawiła francuska grupa IP, która zajmuje się sprzedażą czasu i przestrzeni reklamowej na naszym kontynencie.

W Czechach największy udział w rynku reklamy miała w 1995 roku prasa (45, 3 proc. ), ale -- jak uważają specjaliści z IP -- w ciągu najbliższych kilku lat utraci swoją pozycję na rzecz telewizji, która przejęła 36, 2 proc. wszystkich wydatków. Reklamodawcy w tym kraju...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 716

Spis treści
Zamów abonament